måndag 26 januari 2009

Måndag och skola igen

Idag har det varit föreläsning, i kvalitativ metod. Intressant...men samtidigt lagom flummigt och urtrist. Hm, märkligt det där.
Det börjar bli mycket nu i skolan. I den här delen av metodkursen ska vi genomföra en kvalitativ metodundersökning. Vi ska intervjua 2 personer och göra allt som krävs. Hela arbetet ska bara vara på 3-4 A4, inte alls mycket, men jobbet runtomkring är desto mastigare. Detta ska vara inlämnat redan den 13 februari... Det var ju ganska snart det *suck*.
Jag och J som jag ska skriva uppsatsen med bestämde idag att vi ska byta ämne till uppsatsen. Nu ska vi titta på stress hon lärare med funktionshindrade elever i sin klass. Undrar hur många gånger vi kommer ändra oss igen innan vi kommer på att vi bara har en vecka på oss att bli klara med uppsatsen *hrm*.

Var på bibblan med Victor idag och kom hem med några böcker till mig. Jag som redan har en hel drös att läsa *suck*. Bäst att kasta sig över bokhögen nu direkt...så kanske jag glömmer att jag har ont i halsen (det där sista sa jag inte egentligen...).

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Mamma J sa...

Jag lägger sista biten av Mia-boken åt sidan ett tag - Morrie är ju här!! Tack snälla Ango, nu skall jag gå och lägga mig och läsa!

Kram
Jessica

Populära inlägg