fredag 6 november 2009

Ännu en fredag!

Fredag igen och självklart är det Idol som gäller ikväll! Det kommer bli ruskigt spännande ikväll, med de låtar som ska framföras av artisterna. Jag ser verkligen fram emot det!
Fredagsmyset blir ju såklart i samband med Idol. Chipset kommer fram och ljusen tänds!
Lite trist att den snö som kom igår är tvärborta idag. Det började regna redan igår eftermiddag och imorse var det bara grått och trist igen...och mörkt såklart! Förhoppningsvis kommer snön på allvar nästa gång, och inte som igår!

De senaste dagarna har jag känt mig väldigt smärtfri, så jag har lyckats ta raska promenader. Inte långa, det orkar jag inte (får inte ont, men sammandragningar), men när jag ska hämta barnen kan jag gå i rask takt (det tar 15 minuter dit och 20 minuter hem) vilket har varit väldigt skönt. Tyvärr har det satt sina spår på kvällarna så jag har haft ont då, men det har varit borta på morgonen igen! Jag hoppas innerligt att det fortsätter vara så här. Jag är ju inte van vid att vara smärtfri efter v 15, typ!
Är i v 30 nu (v 29+1 för att vara exakt) och jag har inte riktigt fattat att det snart är dags! Det är bara 2 månader kvar nu! Helt otroligt! Jag har inte ens fattat att det är en bebis som ligger i magen. En bebis som jag ska ta hand om. En bebis som ska bo hos oss. Som vanligt när man ska få ett barn till funderar man på hur familjen kommer se ut med en medlem till. Hur ska man kunna älska ännu en lika mycket? Visst är det häftigt att man kan älska så "många" så villkorslöst? Tänk att psyket är så smart funtat! Jag funderar också på om det är en Egon, såklart. Och om det är han, kommer han bli lik Victor, då? Kommer det bli en lika underbar solstråle till? Om han inte blir lik Victor; hur kommer han se ut då?
Ja, vi kommer ju få svar...SNART!

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg