måndag 12 januari 2009

Nu är det i alla fall vår tur...

...att få magsjuka! Victor har kräkts 5 gånger sedan klockan 4 imorse så den här gången går det inte att skylla på något annat, tyvärr.
Jag har upprop idag så R är hemma och vabbar. Det är allra första gången någonsin det är vab på våra barn. Eftersom jag har pluggat hela tiden så har vi inte behövt det, men idag tyckte R att han kunde vara hemma och vabba eftersom jag har upprop. Jag tyckte att jag kunde stanna hemma, och bara maila läraren att jag inte kan komma (eftersom jag knappt har sovit något alls efter kl 4, och jag somnade dessutom inte förrän vid 1:30), men så blev det inte. Jag har sagt att jag åker hem efter halva föreläsningen för jag orkar inte mer (tror jag inte i alla fall).

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

enAnnan sa...

Nej vad tråkigt! Hoppas ni andra klarar er.
Lika sömnlöst som hos mig :)

Kramar

Anonym sa...

Å stackars er!! Hoppas det går över snabbt och att inte hela familjen får det. Hoppas också det gick bra i dag i skolan! Kram!

Populära inlägg