söndag 18 januari 2009

Trött

Nu känns det att jag inte har sovit något direkt inatt. Jag är grymt trött, och skulle kunna sova stående.
Kör den tredje maskinen tvätt nu, och har hunnit koka kalops och sprungit upp och ner i trappen ungefär 2 miljarder gånger. Vidare har jag torkat spyor och tömt spyhinkar fler gånger än jag orkar/kan räkna och mina händer har tvättats ungefär var 3:e minut (de kommer nog att kännas härliga ikväll).
Båda tjejerna kräks fortfarande, men nu är det längre tid mellan, så det finns hopp att de ska sluta snart. Simone ligger i sin säng och kollar på film, och Paulina ligger i soffan och kollar på Disney Channel. Victor däremot är pigg och sitter framför datorn och spelar spel. Han har spelat säkert 6 olika spel på en halvtimme så nu har jag sagt att det får vara sista spelet. Jag orkar verkligen inte springa runt och serva ungarna hela tiden. De som är sjuka, javisst, men Victor kan ju hålla sig till samma spel en stund...

Jag måste säga att jag är jätteglad att jag var och storhandlade i onsdags. Vi skulle kunna vara i karantän 1 vecka till utan att behöva något. Ok, visst mjölken finns det inte hur mycket som helst av, men det ska inte tjejerna dricka nu i alla fall så det räcker ett tag till det också. Annars finns det allt hemma *pust*.
Pratade med R förut och han sa att han inte kommer hem idag. Lika bra det! Han ska till ortopeden imorgon bitti (en tid han haft sedan tidigare, då knät ska kollas) så han ligger kvar och får extratid på ortopeden så de kan kolla ryggen eftersom det är någon nerv som verkar vara i kläm.

Jag skulle ha föreäsning imorgon, men jag har mailat min kurskompis och berättat att jag inte kommer. Vi skulle suttit och skrivit ihop vad vi vill skriva C-uppsatsen om, imorgon, men det får vi ta på onsdag (hoppas jag) då vi också har föreläsning. När det gäller föreläsningen i sig så är det bara repetition från tidigare kurs som ska göras måndag och onsdag. Statistik... Som jag skrivit förut så är det inget jag tycker är svårt eller jobbigt, så det ska inte vara några problem att missa den föreläsningen.

Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa ett tag!
Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackars er, fy! Tur att det inte är någon jätteviktig föreläsning du missar, då kan du slappna av lite där i alla fall. Lider med er! Kram!

Unknown sa...

Lider med er, fyyy för magsjukor!

Kram!

Populära inlägg