onsdag 14 januari 2009

Merförsäljning

Var inne på Cdon.com och skulle beställa 2 Mr Bean-filmer till Victor. Vi har en film med massor av MrBean, det var något 10-årsjubileum. Eftersom vi har vol. 2. skulle jag kolla efter 1:an och givetvis fanns det en 3:a också. De kostade bara 59:50/st så jag beställde båda. När de hamnade i varukorgen så sjönk priset och de kostade bara 49:50/st. Det blev ju jättebilligt! Så kom jag på att de har ju böcker...och när jag ändå håller på liksom... Hittade en pocket, för 39:-...och sedär, ja, 3 pocket för 99:-, såklart man fixar det. Beställde 2 böcker till. När de hamnat i varukorgen kom det upp ett meddelande att nu hade jag handlat för mer än 149:- och då fick man köpa en dubbel-DVD för endast 69:-. Jag tänkte att jag kan ju alltid kolla vad det är för filmer i alla fall (det brukar så sällan vara intressanta filmer). Jaha, det var ju nya filmer, många av dem. Beställde en med Alvin och gänget och Ensam hemma (1:an) på. Det är 2 av ungarnas favoritfilmer, så det var ju jättebra.
Merförsäljning är riktigt bra...för företagen ;). Nu blev det ju inte så fasligt dyrt ändå. Knappt 300:- för 4 filmer och 3 böcker. Helt överkomligt! Meeeen, jag skulle ju bara köpa Mr Bean-filmerna....juh.

Pussen & Kramen
/Ango

3 kommentarer:

enAnnan sa...

Jaha ja, böcker igen... ;)
Blev det något spännande?
Vi har oxå alla delar i den Mr Bean serien och grabbarna tittar ofta på dem. :)

Jag brukar oxå nappa på detta med dubbel-dvd när jag beställer därifrån.

Och det blev ett bra pris!

Kramar

Unknown sa...

Hej! Du har nåt att hämta hos mig!

Ango sa...

enAnnan:
Böckerna jag beställde var i kategorin "eländigt-liv-har-blivit-ett-bra-liv": Skändad - en överlevares berättelse av Khady Koïta, Äcklig - en sann berättelse om en mors grymhet av Constance Briscoe och Jag dödade mitt barn av Dr Carl Burak & Michele G. Remington. De kom idag, men inte filmerna, de kommer tydligen imorgon.

Milla:
Tack snälla du för utmärkelsen!

Kram
/Ango

Populära inlägg