fredag 6 mars 2009

Utlottning


Jag har två nummer (obläddrade) av Kreativ stickning som jag lottar ut till er, då jag fått dubbelt upp av just de här. Den ena tidningen (den till höger) är det allra nyaste numret och tidningen till vänster är förra numret (vilka är nummer 3 & 4 av tidningen).
I nummer 3 (till vänster) finns det mönster på stickade mjukisdjur, tofflor, filtar sjalar, virkade leksaker, filtar och filtade tofflor (som exempel på allt innehåll). Numret är inriktat på inredning/idéer.
I nummer 4 (till höger) finns det mönster på stickade pulsvärmare, balettkläder, tröjor, vantar, benvärmare och riddarbrynja bland annat. Numret är inriktat på barn/unga 4-16 år.

Skriv en kommentar under inlägget och skriv vilket nummer du vill vinna. Tipsa om tävlingen i din blogg, och luta dig tillbaka och hoppas på tur.

Tävlingen pågår till och med den 20:e mars klockan 24:00. Den 21:e drar jag två vinnare av tidningarna.

Lycka till!



Skicka en kommentar

Ödmjukhet till livet

Ibland får vi käftsmällar som gör oss lite mer ödmjuka till livet, och de runt omkring oss. Igår fick jag en sådan! Dotter och pojkvän var ...