måndag 12 januari 2009

Utmaning

Jag har utmanats av Mamma J, och såklart att jag antar den:

4 saker som hände igår:
~ Vi var i Linköping
~ Jag agerade hårfrisörska
~ Vi fikade med min mamma, mormor, moster och morbror
~ Vi åkte bil i flera timmar

4 saker jag ser fram emot:
~ Min födelsedag (ja, faktiskt)
~ C-uppsatsskrivandet (ja, faktiskt)
~ VÅREN så jag får se vad det är som växer i våra rabatter
~ När min bil är besiktad och klar ;)

Jag utmanar ALLA som vill anta utmaningen. Skriv gärna en kommentar att du antagit utmaningen så jag kan komma över till dig och läsa.

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma J fick den av mig. Men du får gärna kika in hos mig ändå om du vill.

På Måndag kanske jag ska vara hos din S i f-klass. Men det är inte klart än, tänkte bara skvallra lite i smyg =)

Ango sa...

Angie:
Vad kul! De behöver lite förstärkning med tanke på hur många ungar de är och hur få personal det är...

Kram
/Ango

Populära inlägg