torsdag 15 januari 2009

Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse som värmer lite extra i januarikylan. Den kommer från Milla och ser ut så här:



*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden!
Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag!Du har en underbar Mammablogg!
Be Proud!*

Det gör mig jätteglad att ha fått den här av Milla, och jag villsåklart skicka vidare den till några andra supermammor som finns där ute i vårt avlånga land. Flera av de jag skulle vilja ge den till har redan fått den, så då tänker jag faktiskt inte ge den till dem också (även om de såklart förtjänar att få den flera gånger), utan jag ger den till några som inte förärats med den förut. De jag vill ge den till är: Anna, Mamma J, Kerstin, Hanna och Ullis.

Pussen & Kramen
/Ango

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men å, tack så mycket! Vad glad jag blev! :) Går det att få den till min blogg? Stora kramar, Anna!

Mamma J sa...

Tack!!

Anonym sa...

Tack :)

Kerstin sa...

Tack så mycket. Jag ska fundera lite på vilka jag ska skicka vidare till och sen lägga in det på min blogg =)
//Kerstin

Populära inlägg