tisdag 13 januari 2009

Kräkfritt *peppar peppar*

Victor åt lite fast föda igår kväll och fick behålla det. Himla skönt. Imorse kom han upp och var ganska seg, vilket är förståligt efter gårdagen. Han drack ganska mycket vatten, och jag tror hans mage fick för mycket av det eftersom han kräktes upp en massa vatten. Efter det tog han det lugnare med vattnet. En liten stund senare bad han om mat. Då var klockan 8:40 så jag ställde mig och kokade lite makaroner som han åt tillsammans med en rostad smörgås senare...
Nu mår han som vanligt igen och roar sig med att titta på Pippi Långstrump på DVD.
Ingen annan i familjen har hittills blivit sjuk, och jag hoppas det fortsätter så. Tyvärr så känner jag mig väldigt matt i kroppen och har känt ett illamående komma och gå under dagen. Jag hoppas att det inte blir något allvarligare av det.
Imorgon ska jag och Victor iväg och storhandla. Det är tvärtomt i kylen nu, så det är hög tid att handla lite...eller mycket kanske jag skulle säga. Tänkte ta en tur till Jysk också och kika lite.

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg