onsdag 21 oktober 2009

Victors sista dagisfoto

Idag kom de foton som Victor tog på dagis förra veckan. Det blev lite roligt med Victor och hans kläder. Han hade fått ta på sig skjorta och "finbyxor" dagen till ära, vilket gjorde att han muttrade en del på morgonen. Jag sa till honom att han fick byta kläder när de hade tagit korten, vilket de skulle göra direkt på morgonen.
När jag hämtade Victor kom en ur personalen och sa att hon precis kommit på att Victor nog inte hade haft skjortan på sig när han tog kortet. Jag frågade honom om det och han sa att han hade bytt när de hade tagit kort. Vi kom fram till att han hade bytt till sin älskade tröja efter att de varit ute och tagit gruppfotot. Då hade de ju tagit kort... Helt rätt av Victor. Jag hade ju inte sagt att de skulle ta kort två gånger. Jag hade ju bara sagt att han fick byta när han tagit kort. Smart kille, som gjorde som mamma sa! Nu spelar det ingen roll vad an hade på sig, det blir mest en rolig historia till korten.

Så här blev kortet i alla fall (och återigen orkade jag inte scanna utan tog kort med mobilkameran):



2 kommentarer:

Mamma J sa...

Jag säger det igen:

Heja Victor! ;-)

Angie sa...

Han är så fin!
Anna är grym som fotograf dessutom!

Populära inlägg