måndag 19 oktober 2009

Måndag igen

Du har ännu en vecka tagit slut och nästa har börjat!
Har inte gjort många knop i helgen, mest varit hemma och slappat. Himla skönt måste jag säga.
I lördags var R och Victor i sporthallen hela dagen och kollade på innebandy. Det var 2 matcher som spelades och som de ville se. Jag och tjejerna var själva hemma och slappade och gjorde ingenting!
Simone har bestämt sig för att hon vill börja spela innebandy igen (hon spelade 1 termin för 2-3 år sedan). De har startat ett tjejlag för tjejer födda -02/-03, så Simone bestämde sig för att prova på det igen. Hon visste inte om det var någon hon kände som spelade, men när hon kom hem igen berättade hon att 3 gamla dagiskompisar (som är -03:or) var med i laget. Jättekul att det var några tjejer hon kände, för då är risken mindre att hon ger upp det om en vecka igen!

Idag var det då måndag igen, och idag ska jag, Simone och Victor ner till Linköping på eftermiddagen. Det är dags för urnsättningen idag. I eftermiddag ska mormors aska sänkas ner i jorden! Jag som inte ens har fattat att hon är död...

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

annica sa...

Hur gick det med Victors innebandy-förbud ;)?

Ango sa...

annica:
Han fick halva helgen med innebandyförbud. Han fick följa med på lördagen, men inte på söndagen då han hade större chans att få spela själv.
Hans beteende har varit mycket bättre efter hans "urladdning" förra veckan så jag tror att han har fattat att det inte var så ok ;).

Populära inlägg