tisdag 13 oktober 2009

Operation

Skjutsade maken till sjukhuset för en stund sedan eftersom hans knä skulle opereras idag igen. Han opererade det i våras också, men resultatet blev inte så bra. Nu skulle de in igen och titta. Förra gången fick de ta lite av ett ledband från baksidan på låret för att laga ledbandet i knät med, och så mycket ska de ju inte behöva göra den här gången. Nu ska de kolla om ledbandet är för tajt/glappt eller om det är minisken som behöver åtgärdas också.
Efter förra operationen hade maken väldigt ont, vilket gjorde att jag inte fick så mycket sömn och så... Nu sover jag uselt som det är ändå, men jag räknar med att inte få mycket sömn de närmsta nätterna heller. Maken måste det passas upp på...
Undrar om jag ska "ge igen" lite i januari? Jag har aldrig haft speciellt ont efter mina kejsarsnitt, utan är uppe och sköter mig själv och bebisen efter ett halvt dygn. Visst gör det ont första dagen, men herregud det är bara att bita ihop. Det kan ju bara bli bättre! Kanske skulle vara lite mer handikappad än vad jag brukar vara så maken får passa upp på mig istället ;-)?

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg