måndag 5 oktober 2009

En tanke...stannade det vid

När jag kom hem efter att ha lämnat man på jobb, dotter i sporthallen, dotter i skola, son på dagis, bonusson på busshållplats (det är tur att det mesta ligger åt samma håll...), fick jag en "konstig" tanke; "Jag kanske skulle ta mig en kopp kaffe". Bara för att bekräfta för mig själv att jag verkligen ville ha kaffe, tänkte jag tanken ett varv till. Nej, inget kaffe för mig! Kände hur det började vända sig lite i magen...
Konstigt hur kroppen kan reagera. Jag har inte druckit kaffe sedan i början av juni, och jag kan fortfarande inte med det. Jag som kunde dricka hur mycket kaffe som helst helst förut.
Jaja, bara drygt 3 månader kvar, sedan kan jag dricka kaffe igen (om det inte går tidigare)!

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Mamma J sa...

Ta det som en ofrivillig avgiftningsperiod och börja inte om. Kroppen mår bättre utan.

Populära inlägg