onsdag 7 oktober 2009

ÄNTLIGEN

Jag har letat och letat och letat lite till efter nummer 019 (nu är det platespotting det gäller). Har hittat både 018 och 020 flera gånger om i flera dagar, men inte 019.
Så idag när jag skulle hämta barnen gick jag över skolans parkering. Så ser jag 020... Typiskt, tänker jag. Tittar en bil bort åt andra hållet och vad står där? Jo; 019. Äntligen! När jag hade sett 019 var det bara att vända huvudet igen och så såg jag 020.
021 är det jag ska ha nu, alltså!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Om hundra plåtar är du välkommen till oss - vi har 121 :-)!

Mamma J sa...

Ja, som den strateg jag nu är så håller jag på och rekar lite fler skyltar åt dig - längre fram. Sedan att du kanske får åka runt i halva landet, det är väl ok?! ;-)

Populära inlägg