onsdag 19 november 2008

Jag vill inte...jag orkar inte...

jag har absolut ingen som helst motivation! Till vad? Skolan! Jag har sååååå mycket att göra, ligger efter nu, men orkar inte ta tag i det. Idag har jag försökt göra en inlämningsuppgift som jag borde fått färdig idag (speciellt som jag måste lämna in ännu en imorgon och en tredje på fredag...allt i samma kurs). Jag började skriva och kom väl 10 rader kanske. Inte mycket med tanke på att uppgiften ska vara 3-4 sidor lång *suck*.
Det enda jag gör på dagarna är att såsa omkring. Jag packar inte ens... Jag har kollat på alla Parlamentetavsnitt som varit i år...typ, och kollar nu på Time out. Me like Tv4 anytime!

Var uppe i radhuset på förmiddagen och satte dit en toasits och tog lite foton som jag ska lägga ut här i bloggen eftersom det förekommer vissa frågor kring hur det ser ut *s*. Jag orkar inte lägga ut bilderna nu, ni får hålla tillgodo med en fasadbild längre ner i bilden.

Igår ösregnade det hela jäkla dagen. Idag har det varit soligt och härligt hela dagen, så började det toksnöa nu på eftermiddagen så det är alldeles vitt ute. Paulina tog pulkan och gick hem till bästisen, E, och Victor och Simone är ute på gården och åker pulka i den lilla backen vi har här. Gissa om det var lyckliga barn som kom hem från dagis och skola idag och äntligen fick ta fram pulkorna.

Idag ringde vår nya fastighetsägare och berättade att vi kunde komma och hämta tapeterna vi hade beställt. Härligt! Imorgon ska jag åka och handla lite grejer, speciellt till Paulinas rum, men jag tar svängen om Silvan också och handlar tapetklister och sånt.
Paulina har ju sagt att hon vill ha svart och en massa döskallar i sitt rum. Av den anledningen tänkte jag att jag skulle försöka mig på decopage för första gången. Jag tänkte köpa krukor, vanliga terracottakrukor, och servetter med döskallar på och försöka få ihop något snyggt av det. Om jag orkar...jag har ju för tusan noll energi numera!

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg