fredag 21 november 2008

Barnvänligt

Nu ska jag få mig att framstå som den präktiga mamman igen, men det här är sant, och det är så roligt...och det blir såååå bra.
Nu när vi flyttar så har vi bestämt att rummet mellan matrummet och vardagsrummet (det här rummet är nog 15 kvm stort eller så) ska bli ett PYSSELRUM! Bra va? Det kommer bli ett bord med stolar och vår stationära dator vid ett datorbord där...och så en och annan hylla och byrå. Där kommer ungarna få ha allt sitt pyssel. Då slipper man ha det på köksbordet i tid och otid. Gud, jag känner mig som värsta bästa morsan *s*. Ett pysselrum till barnen!

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket lyx! Och vilken supermamma du är. Sträck på dig och känn dig nöjd. Sådär bra kände jag mig bara jag gjorde deras första pyssellåda liksom och du gör ett helt rum.:) Trevlig helg! Kram Anna!

Populära inlägg