torsdag 6 november 2008

Anybody out there?

Jag vet inte vem, men någon har klättrat upp på vår balkong och vandaliserat fönstren. Balkongen förresten, personen har även vandaliserat köksfönstren. Ja, inte bara det. På andra sidan har de också varit. Klättrat på väggen eller vad vet jag. NÅGON har målat alla fönster VITA. Det enda jag ser ut genom dem idag är VITT! Det värsta var att glasögonen blev vita när jag gick ut också... Konstigt! Eller "Tyyypissskt" som Victor skulle ha sagt!
Dimman idag ligger tjock och vägrar att släppa. Den har lättat en aning, men inte mycket under dagen. Nu börjar det ju skymma så nu spelar det ingen roll om dimman är där eller inte.
Jag skyller på dimman att jag inte har gjort många knop idag. Jaghar lyssnat på en föreläsning, varit med på ett seinarium, läst 1 artikel och 2 sidor i en bok...det är alles! Stack iväg till bibblan och hämtade en CD-bok jag hade reserverat, och så lånade jag lite nya böcker till barnen. Snart ska barnen hämtas, sedan är det snart kväll igen...

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg