måndag 17 november 2008

Det är mycket nu...

Jösses, jag hinner inte med! Har inte hunnit plugga något alls idag. Jag har fixat med allt som behöver förberedas innan man flyttar.
Jag ringde Telia för att flytta allt vi har där. Det var en telefonkö, och jag fick väl nummer 65 eller nåt. Kom fram, förklarade mitt ärende och lyckades mitt i alltihop bli bortkopplad *suck*. Orkade inte köa igen så jag försökte fixa det på nätet (då skulle man få 100:- rabatt dessutom), men se det gick inte. Det var både det ena och det andra som inte funkade så jag gav upp och ringde igen. Könummer 68 den här gången *suck*. Nåja, fram kom jag och fick allt ordnat.
Har ändrat elen. Flyttändrat nät, och kollat elavtalet och tecknat nytt förmånligare.
Jag har ringt och ändrat hemförsäkringen och kikat på tapeter i tapetkatalogen.
Jag har också kommit på att Paulina inte hade gjort läxan till idag...skit också! Har inte haft en tanke på det! Jaja, shit happens. Hon är inte den som kommer till skolan utan att ha gjort läxan annars. Jag kan trösta mig med det....
Nu ska jag hämta barnen, de och jag ska gå upp till radhuset så de får gå in och titta hur det ser ut!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

enAnnan sa...

Härligt att flytten närmar sig med stormsteg! Förstår att det känns stressigt. Men det är en bra stress hoppas jag?

Kramar

Mamma J sa...

Det är väl det här som är skillnaden mellan negativ och positiv stress kan jag tänka mig. För det här är ju så roligt :)!

Populära inlägg