lördag 8 november 2008

Idol, då...

Jag är glad att Lars åkte ut igår. Det spelar ingen roll hur mycket egna låtar han har i byrålådan, han är inte någon superartist för det (herregud i så fall skulle halva befolkningen vara superartister). Hans beteende i Idol har visat att han är en bortskämd skitunge (ja, han borde vara vuxen faktiskt).
Han anser att han kan köra ett eget race, men riktigt så funkar det ju inte. Det är ju inte konstigt att världen ser ut som den gör när alla wannabees vill köra sitt egna race och leka överlägsna (appropå hans kommentar kring världens utseende pga alla som anser sig vara experter på världen). Det ska bli spännande att se vad som blir av honom nu. Förmodligen kommer det inte gå så bra för honom i musikbranschen, såvida han inte startar ett eget produktionsbolag. Han har ju visat sig vara lite svår att arbeta med...

I början av Idol var jag imponerad av Anna, men jag vet inte vad produktionen gör med henne. De verkar "kärringfiera" det stackars barnet. Hon är ju bara 16 år, men ser allt som oftast ut som 45 med den trista make upen och frisyren hon tilldelas. Nog för att man ville se äldre ut i den åldern, men inte ville man se ut som en 45-årig hemmafru på dekis precis. Tjejen är ju mycket sötare när man ser henne i inslagen från "veckan som gått", när hon "är sig själv".

Ikväll är det nästa "tyckar-program"; Stjärnor på is. Vi sitter klistrade, såklart! Jesper och Markus... Spännande att se vad de hittat på. Jesper ska ha hatt...och bjuda på hat-trick (fyndigt värre) enligt vad han berättade hos Adam och Gry igår. Jag ser fram emot det. Gör du?
Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Japp, håller med dig om Lars. Jag har ju inte alls följt Idol - men lite har man ju uppfattat eftersom familjen tittar. Och han verkar ju vara mer än lovligt egocentrerad och korkad. Det är ju så att man kanske måste ta några skit-år när man gör som "alla andra säger" för att kunna få chansen att göra "som man vill" längre fram. Inser man inte det, ja då blir det som med Lars. Oavsett talang - ingen vill väl jobba med en sådan där?!

Och ja, vi skall se "Stjärnor på is" - det är helt OK, även om jag faktiskt hellre skulle se både "Let´s Dance" och "På spåret".

Anonym sa...

Tittar ju inte på Idol så jag kan inte uttala mig men vill du dikutera Greys Anatomy så är jag med! :) Ville bara titta in och önska en trevlig helg! Kram Anna!

Populära inlägg