tisdag 25 november 2008

Hej och hå...

Nu är det mesta packat. Lite småsaker i garderober och en byrå, annars är allt i kartonger.
Om allt är packat innebär det att det är dags för det värsta av allt; städningen. Det spelar liksom ingen roll hur noga man har städat förut, det kryper fram mängder av smuts i alla fall. Visserligen städar inte jag i alla vrår som finns när jag städar annars, så det är väl inte så konstigt egentligen.

Idag ville inte Victor gå till dagis, han skulle vara hemma hos mamma sa han. Det fick han. Vi har packat och städat och varit ute och åkt pulka. Tyvärr innebar det att det inte blev något skolarbete gjort för min del idag. Det måste åtgärdas imorgon. Då måste jag jobba på ordentligt!

Nu ska jag fortsätta städa...

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Mamma J sa...

Jag lider med dig. Om det nu är till någon tröst.

Men, på ett sätt är ju flyttstädning lättare än annan städning eftersom allt är borta... Rena ytor liksom...

Populära inlägg