fredag 7 november 2008

Grattis pappa!

Idag skulle pappa ha fyllt 85 år!!!! Fattar ni? 85 år!!!! Det är ju hur gammalt som helst, och jag har hemskt svårt att tänka mig honom som 85 år (!!!).

Nu blev inte pappa så gammal, inte ens i närheten! Pappa dog när han var 57 år. Jag var bara 9 år. Trots att det gått så många år sedan han dog är saknaden och sorgen enorm, speciellt såna här dagar!

Det här fotot är ett av extremt få foton som finns kvar av pappa. Det är ändå så här jag minns honom. Proppmätt ;).
Jag älskar dig pappa, och jag saknar dig så enormt mycket!

Pussen & Kramen
/Ango

3 kommentarer:

enAnnan sa...

Vad fint vännen *rörd*

Kramar

Mamma J sa...

Tänk att sorg och saknad aldrig riktigt går över. Man lär sig bara att leva med den.

Grattis "Angos pappa", där i din himmel! Tänk att du varit upphov till den här trevliga tjejen och hennes söta barn! Det gjorde du bra!

Ango sa...

enannan & j:
Sorgen och saknaden går aldrig över. Det blir bättre, men såna här dagar som hans födelsedag och dödsdagen känns det på.

Kram
/Ango

Populära inlägg