fredag 12 februari 2010

Stöd cancerfonden

Jag har i flera år "hängt" på ett föräldraforum på nätet, och gör så fortfarande. Nu när jag var gravid med Axel lärde jag känna ett gäng nya härliga blivande mammor. En av dem var Linda. Linda hade problem med en inflammation i sitt ena bröst, en inflammation som till slut visade sig vara något mycket, mycket värre. Det var inflammatorisk bröstcancer.
Lindas öde berörde såklart alla oss i ankomstgruppen oerhört mycket, och jag följer dagligen hennes blogg där hon skriver om sin kamp mot cancern.
Nu har Linda startat en insamling till Cancerfonden. Hennes mål var att samla in 5000:- tills i oktober, men hon nådde målet redan efter ett fåtal dagar! Gå in och stöd hennes insamling du också: Lindas insamling, jag har redan gjort det!

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg