onsdag 24 februari 2010

Idag känns som en bra dag

Idag, för första gången på mycket länge, mår jag bra! Det känns som en bra dag idag...trots att jag upptäckte att Försäkringskassan gjort fel med min föräldrapenning så jag bara får en tredjedel av vad jag ska få imorgon. Inte ens det gjorde mig sur. Jag ringde FK och vips insåg hon jag pratat med att det blivit fel och en handläggare kommer få fixa till det.
Vet inte varför just idag känns som en bra dag, men kanske för att jag fick sova en halvtimme extra imorse, ända till kl 6. Och kanske för att Axel börjat sova lite bättre på nätterna, och bara är vaken för att äta en gång (någon gång mellan klockan 1 och 2 vanligtvis). Kanske är det för att jag känner mig piggare idag, som jag känner att jag mår så mycket bättre.

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter bra Ango! Jag känner igen det där med en man som inte lyssnar och inte förstår. Kämpa på, det går att ändra på det!! Hoppas du får behålla den "braiga" känslan nu!
Kram Sussi

Populära inlägg