torsdag 25 februari 2010

En SÅN dag

Imorse vaknade Axel kl 3:30 och var superpigg. Jag hoppades att han skulle bli trött när han hade ätit, men inte då. Kl: 4:10 gav jag upp och beslutade mig för att gå ner och kolla på OS istället (vilket fick Axel att spricka upp i dagens enda leende).
Vid 5-tiden somnade Axel, och jag, i fåtöljen, och sov tills de andra kom ner vid 6:50. Efter det har vi inte sovit. Jo, Axel har sovit några minuter här och några minuter där. Han har en SÅN dag idag. En sån där gnällig dag då han inte alls kommer till ro, och det enda som passar är att bli buren. En mindre rolig dag alltså!

Snart ska vi gå och hämta de stora barnen. Victor börjar sitt sportlov i eftermiddag. Tjejerna går imorgon också sedan är deras sportlov här. Det ska bli så skönt att slippa väcka barnen på mornarna!

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är tufft då man inte får tillräckligt med sömn. Jag minns hur det var. Kanske din man kan rycka in och ta ett morgonpass i helgen så du får sova ut? Här har vi sportlov för fullt och det är som du säger skönt att slippa väcka på morgnarna :-). Kram Sussi

Populära inlägg