söndag 21 februari 2010

Exteriörbilder från vårt hem

Eftersom det är härligt soligt ute, tänkte jag passa på och fotografera lite utanför vårt hem. Tänkte visa er lite av vår trädgård och även barnens lekplats utanför.

Här är barnens lekplats. Sandlåda och gungställning ser ni.
Det är en mycket populär lekplats bland barnen.


Här är vår brevlåda. Matchar omgivningen mycket bra.


Victors BMX-cykel (det där svarta där).


Grillen som är välanvänd.


Rabatten på framsidan, där jag har planterat massor
av nya vårlökar.


Här ser ni staketet på framsidan och de tre pulkorna
som står lutade mot staketet. En bit framför staketet
ser ni även parkeringen. Grannens bil är den som står närmast.

Här är balkongmöblerna som maken köpte i somras.
Bordet ser ni i bild. Kanske blir det som jag vill och jag
får köpa nya i vår, såna som är snyggare och mer praktiska (jag
gillar inte den här typen av möbler).

Här är de två fåtöljerna som hör ihop med bordet.

Nu har ni fått en liten visning av hur det ser ut utanför vårt hus. Hur ser det ut utanför ert?
Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg