lördag 13 februari 2010

Imponerad

Jag skulle ju köpa nya glasögon, och tänkte testa att köpa dem på nätet. Kollade på några olika sajter och fastnade sedan för Lensway. Jag beställde hem 4 olika glasögonbågar att testa, och bestämde mig till sist för 2 av dem.
I måndags (9/2) skickade jag tillbaka bågarna till Lensway. I torsdags fick jag SMS och mail att de hade skickat mina glasögon. Igår, fredag 12/2, låg de färdiga glasögonen i min brevlåda. Med glasögonen fick jag 2 glasögonfodral (lådor), och ett kit med rengöringsspray, torkduk och reparationssats (två pytteskruvmejslar som man kan lagaglasögonen med om en skruv lossnar). Denna snabba service och dessa tillbehör, ja, och så glasögonen förstås, till det låga priset av 715:- (eller var det 705:-?). Jag är djupt imponerad. Kan definitivt rekommendera er att handla glasögonen där!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Då ska jag genast kolla in dom!
Får vi se bildbevis på nya brillorna nu då? ;)

Ango sa...

Chrissan:
Orkar inte ta nya foton så får hålla tillgodo med dem jag tog när jag skulle prova bågarna. Inlägget finns här: http://angosdagar.blogspot.com/2010/02/hjalp-tack.html och det är de två översta bågarna jag köpt.

Populära inlägg