onsdag 3 februari 2010

Tips!

Jag är en sån där som ibland är sent ute och letar presenter. Har därför gett bort en hel del tidningsprenumerationer till både stora och små. Väldigt uppskattat!
På Tidningsbutiken.se finns det hur många olika tidningar som helst att välja på. Jag brukar vara inne och botanisera både nu och då för att hitta någon som jag eller någon annan i familjen skulle vilja ha. Inte sällan är det olika erbjudanden på sidan och om man prenumererar på deras nyhetsbrev så får man extra erbjudanden genom mailet!
Ett supertips till alla andra som älskar att få tidningar i brevlådan alltså! Måste passa på och tipsa om en ny favorittidning som jag har hittat också. Den är ny (har bara utkommit med 2 nummer ännu tror jag), och passar en beteendevetare som mig som handen i handsken! Tidningen heter Modern psykologi och du kan testa den genom att välja att få hem bara 2 nummer för 49:-. Tidningen är oerhört intressant, så jag rekommenderar den verkligen!

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg