tisdag 16 februari 2010

Tisdag igen

Då var det tisdag igen och innan man vet ordet av så har det blivit fredag. Veckorna bara springer iväg.

Axel somnade om vid 5:20 imorse, och klockan 6:45 var det dags att vakna för min del då resten av familjen skulle upp. Att försöka sova sig igenom morgonkaoset är helt omöjligt nämligen. Paulina kan väcka döda på mornarna (hon är INTE rolig att ha att göra med när det är dags att gå upp), så hon ser ju till att både Axel och jag är vakna. Det är bara att pallra sig upp ur sängen alltså!

Ser ni Axels dubbelhakor i inlägget här under? Det märks att han äter, äter och äter lite till. Han börjar bli en härlig knubbis med många veck. För bara 3 veckor sedan såg han ut så här:

Han var en riktig tunnis och hade inte slutat gå ner i vikt ännu. Han vägde då 2,8 kg. Idag är han över 4 kg i alla fall.
Jag måste ju lägga in ett par foton på stolta storasyskon också. Ni har ju sett ett på Paulina och Axel och för rättvisans skull måste jag ju visa ett par på de andra storasyskonen också:

Victor älskar verkligen sin lillebror, och kunde inte vara stoltare!

Simone är lilla mamma i familjen. Hon sitter helst så här med Axel! Att båda somnar är sånt man får ta ;-).

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Mamma J sa...

Åh, guuud vilka gosisar! Jag förstår Simone så väl, för det där är bland det mysigaste man kan göra. Det blir varmt, de snusar så gott och *poff* så somnar man också...

Populära inlägg