onsdag 3 februari 2010

Hjälp, tack!

Jag ska köpa nya glasögon och har beställt hem bågar från Lensway för att prova ut nya. Bågarna kom idag, och nu har jag väldiga problem att välja vilka bågar jag vill ha. Jag funderar på att köpa 2 par glasögon, men det måste ju såklart inte vara 2 par med just de här bågarna. Ett par ska jag beställa nu direkt i alla fall (kan ju alltid beställa hem andra bågar för att prova till ett andra par). Problemet är nu; VILKA bågar ska jag välja? Vilka tycker du? Bortse från att jag ser otroligt trött och ovårdad ut (jag har liksom inte ens kommit in i duschen ännu idag). Bortse också från att det ser ut som om jag har ett grönt och ett brunt öga (ljuset gjorde sitt med mina brun/gröna ögon).
Vilka bågar tycker du jag passar bäst i?






Pussen & Kramen /Ango

3 kommentarer:

Amy sa...

Bild nr 2 eller nr 3....de tycker jag passar dig bäst. =)

Karin sa...

ABSOLUT den översta bilden!

Anna sa...

Den första, jättesnyggt!!
Kram Anna!

Populära inlägg