lördag 28 mars 2009

Let's dance

Utgången blev som jag trodde och hoppas, Magnus och Annica stod som segrare! Trots att jag ville att han skulle vinna, eftersom han är den av Laila och honom, som har utvecklats allra mest under programmets gång. Ändå måste jag ju tillskriva Laila och Tobias den mest fantastiska dans jag sett på väldigt, väldigt länge. Deras fria dans var så vacker, romantisk, underbar, fantastisk, ja, som sagt det bästa jag sett på väldigt, väldigt länge. Jag hade ståpäls på armarna när jag tittade för att det var så underbart! Vilka känslor de dansade med!
Grattis till segern Magnus och Annica, och grattis och tack till den fantastiska dansen Laila och Tobias!

Pussen & Kramen
/Ango

3 kommentarer:

Mamma J sa...

Jag instämmer med allt du skrivit.

Mamma J sa...

Justja - jag har ju en utmaning till dig inne hos mig!

Anna sa...

Jag såg typ bara det av LD i går och den dansen var outstanding!!

Populära inlägg