tisdag 31 mars 2009

HJÄLP!!!

HJälp, jag vet inte vad jag ska göra. Min man har blivit kidnappad...misstänker jag. Jag gissar att han har blivit kidnappad av utomjordingar, som skickat en kopia av min man istället. Tyvärr är inte den här kopian speciellt lik min man, utom på utseendet. Den här kopian har, nu IKVÄLL, börjat STÄDA!!! Han har dammat!!! Han har satt igång en maskin tvätt!!! Han röjer och torkar här och där!!! Han ska dammsuga och tvätta golvet säger han!!!
Vad ska jag göra? Hur kan jag få tillbaka min man???
Barnen vet inte att det inte är deras pappa, utan en utomjordisk kopia, ännu (de anar säkert, men vet inte säkert), så när kopian kom med Victors leriga kängor i handen frågade Victor vart hans skor skulle. Kopian svarade att han skulle tvätta av dem, varpå Victor sa: "-Gör dem inte rosa bara". De vet ju liksom vad deras pappa har gjort...fast den här kopian verkar mycket proffsigare...
Jag kanske inte vill byta tillbaka när allt kommer omkring.

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Anna sa...

haha, nä vem vet, du kanske hellre vill ha den här utomjordingen! :D:D

Populära inlägg