måndag 30 mars 2009

Jag blir så trött på skolan

Den här terminen har skolan verkligen inte varit speciellt rolig! Visst, jag har börjat med 2 VG i betyg, och det är jag såååå stolt över såklart och det har varit en rejäl egoboost! Så kom en hemtenta i SPSS som vi lämnade in, och efter mindre än 2 veckor fick betyget U... Snacka om att man blev sänkt. Den tentan som vi slitit vårt hår över.
Idag skulle min kurskompis J, som jag gjorde tentan ihop med (man skulle göra den i par), hämta tentan på skolan för att se vad vi gjort fel och vad som behövs för att rätta upp den till en godkänd nivå. Tyvärr fanns inte vår tenta... Inte i Eskilstuna och inte i Västerås. Vår tenta är borta! Innebär det att den aldrig kommit fram till läraren? Innebär det att vi fått ett U för att vår tenta inte kommit fram när den ska? Eller var den så usel så den gick till dokumentförstöraren direkt?
J har mailat till läraren och jag hoppas vi kan få besked så snart som möjligt! SUCK!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Så jäkla klantigt!!!!

Anna skrev också om tentaklanteri hos sig idag - så idag verkar inte vara en "älska högskolan-dag" direkt :).

Anna sa...

Men å så tråkigt!! Då kanske de inte ens fått er tenta?? Hoppas det löser sig. Som MammaJ säger, skolklanteri finns på min blogg med! :) Kram!

Populära inlägg