lördag 21 mars 2009

Robinson

Ikväll börjar Robinson igen, och jag vet att vi kommer att titta på eländet. Paulina ser ju fram emot det, och man måste ju offra sig för barnen...
Jag har inte sett någon omgång av programmet sedan -99. Jag såg alltså bara de två första säsongerna, sedan fick jag nog av det. Det ska ju bli intressant att se om det är som det var då, eller om det är bättre/sämre.
När jag tittade på deltagarna så förundrades jag över att 50 % (9 av 18) deltagare var från Stockholm. Hur kommer det sig? Är det bara ansökningar från Stockholm, eller har man missat att det finns folk även "på vischan"?
Ska du kolla på Robinson?

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, ska kolla om det är nåt att ha. Har inte heller sett alla, började inte kolla förrens jag blev sambo så jag missade de första säsongerna. Ha en trevlig lördag med era blåspräckliga kläder. Hur är det möjligt?!? Kram!

Mamma J sa...

Hade absolut tänkt titta, men har varit bortbjudna tills nu. Kommer titta på TV4 Anytime istället.

Vi har sett nästan alla säsonger utom - nr 2, tror jag det var. Det var väl då den där Herman var med va´?! Då tittade vi bara något enstaka program i början och lade sedan ner det, det var ju helt urspårat. Men, som sagt - sedan har vi tittat igen.

Tidigare år har det varit väldigt blandat folk från hela landet, om jag inte minns alldeles tokigt. Så, det kanske bara har fallit sig så iår?

Populära inlägg