måndag 9 mars 2009

25+ idag

Jaha, då har det gått ett år till, och jag blir 25+ (i år också). Dagen har firats sittandes i skolan hela dagen, slitandes mitt hår över ett stycke hemtenta baserat på statistik och vetenskaplig metod (det är precis lika trist som det låter). Har blivit något klokare, men om det beror på den nya åldern eller på skolatmosfären kan jag inte svara på.
Har, som vanligt, stressat runt och hämtat barn här och där, varit på bibblan och så har jag (eftersom det är min dag idag) struntat i disk och tvätt och annat kuligt här hemma.
Inget firande blir det (min order), då jag inte gillar att fira min födelsedag. Svärföräldrarna kommer över och fikar imorgon, middag med maken blir det efter min tenta om 2 veckor (enligt honom själv, då han ska ha fixat barnvakt).
Nu ska jag väl börja fixa mat åt de där halvfigurerna som härjar här hemma...

Pussen & Kramen
/Ango

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på 25+ årsdagen då! :) Kramar Anna!

Mamma J sa...

Grattis! Om jag inte har alldeles fel för mig så innebär detta att du är lika gammal som jag. I några månader iallafall - innan jag drar ifrån igen ;)...

enAnnan sa...

GRATTIS här oxå!
:)

Härligt att fylla 25 va (igen)?

Kramar

Unknown sa...

grattis! Kram!

Populära inlägg