söndag 21 december 2008

Städa, städa

Idag har vi städat. Inte hemmet, utan datorer. 3 nyinstallerade datorer har vi nu.
Min laptop var grymt seg och hängde sig i tid och otid, och nu tog jag mig tid till att installera om den. Nu är den som ny igen!
Vår stationära dator har haft något skumt fel, så den har kunnat starta om när den själv känt för det. Så har den varit sedan maken formaterade den senast. Nu är den också nyinstallerad.
Ungarnas speldator har också varit konstig och ungarna har inte velat spela på den. Nu är även den nyinstallerad och nu är Sims 2 deluxe installerat på den så Paulina sitter och spelar just nu!
Själv ska jag ta och titta på film, Reine och Mimmi i fjällen, tänkte jag.

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt med nystädade datorer, det brukar behövas med jämna mellanrum.

Kram!

Anonym sa...

Japp, det behövs städa där också emellanåt! Har glöm att fråga, trivs ni bra i nya hemmet? Har ni kommit in ordentligt än? Hoppas ni haft en bra helg, kram Anna!

Populära inlägg