fredag 12 december 2008

Go Kevin,


go Kevin! Kevin är bäst, och jag hoppas han vinner!

4 kommentarer:

Mamma J sa...

Vi håller tummarna för att vi alla får som vi vill :)!

Anonym sa...

Jag har ingen aning om vem Kevin är, men brukar det inte vara så att vinnarna får en sämre karriär än tvåorna eller tom treorna och fyrorna? Darin, Måns Z, Amanda J, EMD, Ola är väl alla större än tex Daniel L (vem??), Agnes, Markus och Marie P (var tog hon vägen?). Det verkar nästan finnas någon sorts vinnareavidol-förbannelse så den man gillar kanske man ska hoppas blir tvåa eller trea eller fyra då?!! :) Men nu är det ju klart så det är redan kört för Kevin ;)*skojar* Ha en trevlig helg! Kram Anna!

Ango sa...

AnnaK:
Jag skrev precis det i ett nytt inlägg (innan jag läste din kommentar) att det är bättre att bli tvåa än etta i Idol eftersom tvåorna alltid har lyckats bättre. Jag tror faktiskt att det kan ändras den här gången. Kevin är en artist och beter sig som en sådan, till skillnad från de andra vinnarna. Jag hoppas verkligen det går vägen för honom.
Ha en härlig helg du också!

Kram
/Ango

Anonym sa...

Ja, nu såg jag!:) Då hoppas vi på att Kevin bryter förbannelsen! Och jag litar blint på ditt omdöme om att han är bra eftersom jag aldrig hört eller sett honom. *hihi*

Populära inlägg