tisdag 2 december 2008

Måste bara...

Jag måste bara lägga in en kommentar till. Sitter och lyssnar på Morgon med Adam & Gry (i vanlig ordning) på Mix Megapol. Markolio är gäst, och det var honom jag tänkte kommentera. Han gör mig glad, alltid! Han är en person som jag verkligen, verkligen tror håller sitt artisteri med fötterna stadigt på jorden, och som alltid har ett leende över till andra.
Han berättar att han inte nekar någon en autograf, och att andra frågat om det inte är dags för honom att bli en "seriös" artist, men han själv anser att han gör andra glada genom det han gör. Adam anser då att det är det som är en seriös artist om någon, och jag bara hålla med! Markolio gör andra glada, verkar inte ha några som helst divalater, och är typen av kille jag gärna skulle partaja med...eller ha som svärson (om det nu inte var för att mina döttrar är alldeles för unga för honom ;)).
Jag lyssnar ofta på Markolio och jag blir superglad av att lyssna på hans musik.
Vem gör dig glad? Finns det någon som du beundrar för det den gör, och som gör dig på bra humör?

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Jag säger precis som du:

Markoolio!!

Han är min idol! Han verkar precis som du skriver, vara så där otroligt genomsympatisk utan minsta lilla tillstymmelse till divalater. Han är fantastisk!

Heja Markoolio!! Jag är jätteledsen att jag missade intervjun med honom, får helt enkelt se om jag kan få fram den på nätet istället.

enAnnan sa...

Jag gillar oxå Markoolio!

Och Tilde de Paula har en skön inställning till livet av vad jag sett.
Magnus Betnér får mig alltid att skratta och jag älskar att han står för det han säger.

Kramar

Populära inlägg