fredag 26 december 2008

Sista dagen av jul

Nu känns det som om julen har varit flera veckor lång...det märks inte minst på barnen. Simone har en kompis här idag, Paulina har en kompis här idag, Victor låter som 4 ungar, båda bonussönerna är här...gissa om det är fullt hus?! Alla tjejer sjunger karaoke, vilket låter ännu mer...

Mina svärföräldrar var här och käkade julfrukost idag på morgonen. Skönt att bli av med lite rester av julmaten, den känns ju väldigt, väldigt tjatig nu. Tyvärr är inte all julmat slut ännu, det finns fortfarande lite kvar, men förhoppningsvis ska det vara slut alldeles strax.

Har idag mailat iväg några förfrågningar kring om man vill svara på en enkät som är till det sista i en kurs jag läser. Kursen handlar om ilska och aggressioner och enkäten berör en specifik situation man ska tänka på och som handlade om ilska och/eller aggressioner. Jag behöver få det gjort så snart som möjligt. Dessa enkäter ska sedan sammanställas och utgör det allra sista i kursen. Vill du vara med kanske? Maila mig på a-c.tibblin[@]telia.com så skickar jag över enkäten till dig. Självklart är man anonym, det är bara ens kön som ska uppges i enkäten.

Jösses, vad alla ungar låter. Det låter som om de skulle vara 20 ungar på övervåningen istället för de 5 de egentligen är.
Simones kompis ska straxt bli hämtad eftersom hon ska på bio och se Lasse-Maja som vi tittade på förra fredagen. Självklart vill Simone också titta på den igen, men jag har sagt nej till det. Jag tycker inte hon behöver betala för att gå på bio och se den igen, speciellt inte som hon faktiskt tyckte att den var läskig. Istället passade hon på och berätta för kompisen om hur "läskig" filmen var och var det var läskigt! Såklart man måste förbereda kompisen för det läskiga.
Nu ska jag försöka få lite vettigt gjort! Ha en skön fredag/annandag!

Pussen & Kramen
/Ango

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill vara med i din lilla undersökning!
Min mail - vill jag kanske inte har publicerad här...
Jag mailar dig =)

Populära inlägg