tisdag 30 december 2008

9 år

Så här dags för 9 år sedan var jag jättenervös och höll på att fixa iordning mig för att möta den där "konstiga" snubben jag chattat med ett tag. Jag träffade honom på Aftonbladets dåvarande chat. I början tyckte jag att han var väldigt jobbig, efterhängsen och tjatig, men jag gissar att "trägen vinner" stämmer eftersom vi bestämde oss för att träffas IRL senare.
Den 30 december 1999 skulle han åka de 16 milen till Linköping, där jag bodde, för att träffa mig. Vi skulle fika och sedan gå på bio (James Bond-film).
Efter lite missförstånd och otålighet sammanstrålade vi (jag vågade knappt titta på honom då ;)), och fikade och gick på bio. Resten är historia! Det var alltså 9 år sedan nu! Helt otroligt vad snabbt tiden går. Vem vet; kanske sitter jag här nästa år och skriver att det gått 10 år. Den som lever får se som det heter.
Pussen & Kramen
/Ango

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad mysigt =)
Klart det blir 10 år oxå, man måste ju våga tro för att lyckas.

Gott Nytt År på er

Mamma J sa...

Grattis till de nio! Så klart att det blir minst 9 till! ;)

Anonym sa...

Grattis grattis!!! Hoppas ni har en bra årsdag! Kramar Anna!

Anonym sa...

Åh, först fick jag rysningar och hann tänka både det ena och det andra!

Grattis till ett lyckokast!
~ Annica

Ango sa...

Alla:
Tack för lyckönskningar!
Det blir säkert fler jubileum så småningom!

Kram
/Ango

enAnnan sa...

Såklart det blir 10!,
Vad roligt! Grattis, ni får fortsätta fira idag.

Kramar

Populära inlägg