fredag 19 december 2008

På bio


Ska kolla på Lasse-Maja, men först är det trailers.

3 kommentarer:

Mamma J sa...

Är ju förstås nyfiken på utlåtandet... T vill väldigt gärna se den nämligen. Var ni där allihop eller?

Ango sa...

Jag var där med alla tre + Paulinas bästa kompis som också är 8 år.
Victor somnade efter en halvtimme och vaknade 10 minuter innan filmen var slut.
Simone, 6½ år, tyckte det var lite läskigt på flera ställen och bytte plats för att sitta bredvid mig, men Simone tycker att mycket är läskigt.
Paulina och E tyckte filmen var jättebra, men lite läskig på ett ställe i slutet. Som vuxen var det enkelt att förutse vad som skulle hända, men för barnen var det såklart inte lika enkelt så alla (25 pers som max) hoppade till. Bortsett från det tyckte de att det var en jättebra film.
Jag då, jag tyckte att den var lite småseg här och där, men det fanns ljusglimtar som jag uppskattade mer än barnen. En helt ok film att se med barnen, och eftersom jag gillar Lasse-Maja så var det inte så "jobbigt" att se den.

Kram
/Ango

Ullis sa...

Den fundera jag på att ta med Pontus på som i morgon. Låter spännande helt klart, något i Pontus smak
Kram

Populära inlägg