söndag 24 maj 2009

Tjejsnack # 7

Den här veckan är ämnet:
Fåfänga

1. Hur ofta klipper du dig?
~Aldrig! Eller, jo, det gör jag. Tar med saxen själv någon gång per kvartal. Det ska bli ändring på det nu. I och med viktnedgången har jag små utsatta mål, och vid delmål 1 ska jag gå och klippa mig! Delmål 1 har jag uppnått idag!!!

2. Hur ser dina naglar ut?
~Jag är periodare på att bita på naglarna. Det kan gå år mellan perioderna. När jag inte mår bra i mig själv, biter jag på naglarna...vilket jag gör just nu, men jag jobbar på det!

3. Hur ofta använder du make up?
~Ett par gånger per år. Jag gillar inte att sminka mig, och kan ibland använda bara mascara, men även det är sällsynt. Jag sminkar mig när det finns anledning till det!.

4. Hur ofta köper du nya kläder?
~Nästan aldrig! När man har stl 52 är det inget kul att köpa kläder... Nu jobbar jag ju på det, så det kommer bli ändring på det också. Stl 50 är det som gäller just nu, men även den ska snart vara för stor! När jag är normalviktig igen, då ska jag köpa mer kläder till mig själv!

5. Hur länge står du framför spegeln när du fixar dig?
~När jag väl fixar mig tar det säkert 40-45 minuter att göra hår och smink!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Suzan sa...

grattis till avklarat delmål!

Mamma J sa...

Heja Ango - grattis till delmål 1!!!

Ska du byta frisyr eller vad har frun tänkt sig?

Populära inlägg