måndag 18 maj 2009

Nu förstår jag ingenting

Att politiker gör kovändningar hör ju till vardagen, men nu har min man också gjort en...(igen kanske jag ska säga). Jag fattar absolut ingenting. Det är ju det där med "pooldebatten" som fortsätter här hemma, men som nu tagit en helt ny riktning.
När jag kollade mailen imorse trillade Rustas reklamblad in i maillådan och jag sa till maken att de sålde en Migsvets billigt (han har funderat på att köpa en). Han blev nyfiken och gick in på Rustas hemsida för att titta. Han tittade runt på hemsidan och så säger han; "Du, de har en pool för 595:- här". Ja, det hade jag redan sett, men jag tror att den poolen blir lite för stor hos oss. Så frågade han om poolen vi bestämt att köpa och jag visade honom (igen) bilden på den i Biltemas katalog. Så börjar han diskutera kring om det inte vore bättre att ta den på Rusta. Jag försöker förklara hur stor den är (den rymmer 2300 liter, den på Biltema rymmer 1000 liter), men han tycker nog att den skulle vara bättre... Jaja, jag ger mig, vi köper den då! Den har ju ändå reningsverk också!
Nej, som sagt så fattar jag ingenting nu. Rejäl kovändning...

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg