tisdag 5 maj 2009

Billiga kläder till usel kvalitet

Jag har flera gånger konstaterat att Lindex håller riktigt dålig kvalitet. Jag förstår faktiskt inte varför. Priset de har är likvärdigt det på H&M (som vi handlar mycket av), men kvaliteten är det enorm skillnad på.
Jag tror inte jag har köpt ett enda plagg på Lindex som INTE släppt i sömmarna efter 2-3 tvättar. Jag är så himla trött på det (så nu tänker jag faktiskt maila till dem). Det har aldrig hänt med kläder från H&M (eller något annat ställe). Nu har det gått så långt att ungarna också suckar och frågar om jag köpt plaggen på Lindex, när de ser att någon söm har gått upp.
Är det fler som har märkt av det här? Eller är det kanske bara jag som får måndagsexemplar varenda gång jag handlar där?

Pussen & Kramen
/Ango
Skicka en kommentar

Ödmjukhet till livet

Ibland får vi käftsmällar som gör oss lite mer ödmjuka till livet, och de runt omkring oss. Igår fick jag en sådan! Dotter och pojkvän var ...