tisdag 12 maj 2009

En Mustang...

Maken kom hem med Mustangen igår kväll (se inlägget nedan) och jag kunde konstatera att den var precis så fin som den såg ut på bilden.
Maken sprutade lite olja här och där, och spolade av den så den såg alldeles ny ut, och ställde den så Simone skulle se den direkt när hon kom ner på morgonen.

Imorse hörde jag hur hon var på väg ner i trappen, och bara väntade på att jag skulle få se henne i trappen. När jag såg henne såg jag att hon hade sett cykeln. Hela hon var ett stort leende!
Hon älskade cykeln (såklart, svårt att inte älska den sommardrömmen) och längtar tills hon kommer hem i eftermiddag och får prova den på riktigt!

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

AnnaK sa...

Ååå så roligt det är att se den där glädjen!!

Mamma J sa...

Och NU vill vi ju se och höra bilder på hur premiäråket gick... Eller nej - hon är nog ute och cyklar än :).

Populära inlägg