måndag 4 maj 2009

Tjejsnack #4

Dags för Tjejsnack igen. Den här gången är temat:
Datorn
1. Finns du med på Facebook?

~Japp, det gör jag.

2. Hur länge har du funnits i blogg/hemsideform?
~Jag skapade min allra första hemsida på Spray i början av 2001, efter att min äldsta dotter föddes. Bloggat har jag gjort sedan 2005 (på Blogtown, en blogg jag tänkt lägga ner, men inte orkat flytta över hit ännu).

3. Vad har du för startsida/sidor?
~Två flikar öppnas, den ena är Aftonbladet och den andra är Godstart.

4. Vad har du för skrivbordsbakgrund?
~Just nu är det en bild på en lite perserkattunge.

5. Hur många timmar/dygn ägnar du åt datorn?
~Oj, vad svårt. Med tanke på att jag studerar är datorn även mitt arbetsredskap, så jag gissar att det blir 8-10 timmar/dygn vid datorn.

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg