torsdag 21 maj 2009

Tjejsnack #5

Så har jag ju glömt ett par tjejsnack igen. Här kommer Tjejsnack nummer 5 som handlar om:

Snabbmat
1. Hur ofta äter du snabbmat?
~Någon gång/månad kanske.

2. Vad äter du helst på Mc Donalds?
~QP brukar jag äta, eller McChicken med extra QP-lök.

3. Vad vill du ha på din pizza?
~Den jag brukar köpa har oxfilé, champinjoner, paprika, jalapeño och tacokrydda (förutom ost och tomatsås). Vitlökssås till den förstås.

4. Vad väljer du för kinamat?
~Oftast äter jag buffé, då kan man ta lite av varje så man slipper beslutsångesten.

5. Kan du tänka dig att arbeta på något av ovanstående ställen, motivera gärna lite?
~McDonald's har jag faktiskt arbetat i flera år på. Började 1994, och jobbade mig upp till restaurangchef (1999/2000). Sade upp mig förra året efter att ha varit tjänstledig och föräldraledig sedan juni 2000.
McDonald's är en bra arbetsgivare och ger många unga utvecklingschanser. De flesta inom ledande positioner på McDonald's har börjat som t ex helgpersonal. Det är också en mycket bra merit i CV:t, då arbetet innebär organisationsförmåga, initiativtagande och laganda.

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg