onsdag 27 maj 2009

Avslutningskläder

I måndags var jag och inhandade skolavslutningskläder till Paulina och Simone. Paulina hade bestämt att dessa skor skulle inhandlas:

Skorna inhandlades och när jag gav dem till henne skulle hon provgå dem såklart. Resultatet blev en vrickad fot, så det bådar inte gott inför skolavslutningen.

Till skorna ska hon ha en klänning jag köpte på Kapp-Ahl. Det är en vit kreation i glansigt tyg, med paljetter över livet, och ballongkjol. Axelband har den och en liten rosett under livet. Skorna och klänningen matchar varandra perfekt!
Nu längtar fröken efter sin skolavslutning, som är den 9:e.

Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som en bedårande klädsel, hoppas att det inte blir fler vrickningar!

Kram!

Mamma J sa...

Åh, nostalgi! Min kompis K hade nästan exakt likadana skor när vi gick i ettan eller tvåan... Jag vet inte om det var till skolavslutningen eller så, men jag minns att det var den sommaren typ...

Populära inlägg