torsdag 16 oktober 2008

Underbara nyheter...eller kanske inte?

Jag läste min mail och hittade det här mailet:

"Dear Winner,
Your email has just won the sum of £ 1,628,360.00 in cash credited to a file in the just concluded Lotto London International Award Programme held 16th Oct 2008 Your e-mail address attached to:
Ticket Number: 8603775966738
Batch: 013/05/8394369
Reference Number: UK/776090X2/23.
WINNING
NUMBERS: 9, 18, 21, 24, 37, 48(BONUS.22)
WINNING DATE: 16th Oct 2008
For Claims,Contact:
====================================
Name: Barr. Oliver Page
E-mail: oliver-page@live.com
Foreign Services Validation Officer
=====================================
Congratulations once more.
Regards,
Mr Hasimah Ralip
For LOTTO LONDON UK National Lottery."


Wow! Jag har VUNNIT (igen, för jag vet inte för vilken gång i ordningen) på ett lotteri, som jag inte ens har deltagit i. Himla fantastiskt!

Har varit med Paulina en timme i skolan idag. Jag skulle varit med till lunch, men så ringde maken, som fick ryggskott imorse att han var på väg hem från jobbet, och behövde hjälp att parkera bilen... Först skulle jag gått tillbaka till Paulina, men jag stannar hemma och skriver på min tenta istället. Är med henne en dag nästa vecka istället.


Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg