söndag 19 oktober 2008

Partypingla

Ibland slås jag av hur medveten Paulina är kring mode och smink. Definitivt inget som kommer från mig, vill jag lova.
När man själv knappt var 8 år visste man knappt att man kunde påverka utseendet själv. Smink visste jag inte vad det var, och kläder det var sånt trist man fick i paket... Annat är det med den här fröken.
Idag var det kalas och hon fixade och piffade. Ingen idé att ens försöka säga nåt ;).
Svart tunika, silvertights, svarta boots och grå stickad kofta blev outfiten. Till det ett par stora guldfärgade örhängen, lite make-up och så det viktigaste: plattat hår i en cool tofs (det har alla coola tydligen...jag vet inte, jag är för gammal tror jag).

På väg till bilen.


Framifrån


Blåsigt var det och håret hamnade i ögonen såklart.


Pussen & Kramen
/Ango

2 kommentarer:

hanna sa...

Du Ango!!
Man skulle kunna tro att du pratar om min dotter...
Hon är precis lika medveten.
Ingen idé att försöka köpa kläder utan att hon
är med längre.
Jo bara om det är svart, grått eller glitter....
Hihi...
Me fin var hon ju din tjej, jättecool :) inför kalaset.

Kramar Hanna

Mamma J sa...

Det har krupit ner något alldeles förskräckligt i åldrarna, det här med utseendet. T är likadan, så jag ska inte säga något så där - men samtidigt så tycker jag verkligen att det är synd, för de är liksom inte BARN på det där mer oskuldsfulla sättet lika länge som vi var - de är mer miniatyrvuxna, på något sätt... Lite sorgligt.

Populära inlägg