tisdag 21 oktober 2008

Snabbt försäkringsbolag...och jag säger upp mig som mamma

Igår postade jag pappren till mitt försäkringsbolag angående min laptop som fått bada. Idag ringde de och sa att allt var i sin ordning och att de skulle sätta över pengar idag (-självrisken då). Snacka om snabba bud! Eftersom försäkringsbolaget ville ha ett kostnadsförslag från reparationsfirman så har den firman inte börjat laga datorn ännu. Nu kunde jag skicka iväg pappren dit så de kan fixa min kära laptop. Underbart! Hoppas att det går FORT!

Idag har Paulina haft ett utbrott igen. Jag blev så förbannad på henne att jag packade en ryggsäck med kläder och slängde ut i farstun och bad henne flytta!!! Vi måste ta kontakt med BUP, det här går inte längre. Det känns som om vi har försökt med allt, men inget hjälper. Jag orkar inte längre, ingen av oss orkar. Nu behöver vi hjälp! Eftersom det tar lång tid att få komma till BUP så ska vi ringa snarast och i alla fall boka en tid. Något är "fel" och vi behöver råd med hur vi ska göra. Vi har funderat på olika diagnoser, men ingen känns klockren. Hennes problem är att hon "låser sig" i en konflikt. I och för sig är jag oftast likadan...
Imorgon ska vi ha familjeråd. Får se vart vi går efter det. Nya regler för hela familjen ska det bli i alla fall!

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg